MDŽ anketa Finmagu
Finmag vydal k MDŽ anketu s otázkou, jestli to mají ženy v podnikání a byznysu těžší. Za naši manufakturu na vlněné přikrývky a lůžkoviny Besky odpovídala Zuzana Bílková:
„Jako žena–podnikatelka a majitelka vlněné manufaktury Besky, kde pracují takřka výhradně ženy, mám naopak nepopiratelnou výhodu. Našimi zákazníky jsou často právě ženy, na které se dokážeme perfektně naladit a okamžitě porozumět jejich objektivním i pocitovým potřebám. Reálně to pak vypadá tak, že u nás nakoupí klidně i výbavu pro celou rodinu za vyšší desítky tisíc. Mají stoprocentní důvěru, že doporučení, která od nás dostanou, vychází z pochopení jejich nároků a praktického chodu běžné domácnosti.
Prodej lůžkovin ženskou obsluhou ale vyhovuje i mužům, kteří se někdy v problematice ložní výbavy a doplňků tolik neorientují a opravdu hodně ocení vysoce odbornou radu založenou na dlouholetých zkušenostech. Zájem mužů o zdravý spánek v posledních letech dramaticky vzrostl i díky populárně-vědeckým knihám jako Proč spíme či Cirkadiánní kód, které máme také v nabídce. Jsou velmi otevření zkoušení nových vylepšení, jako jsou třeba právě vlněné přikrývky či polštáře, a mnozí to opravdu hodně řeší, skoro jako nákup nového auta. Zakládáme si na tom, že u nás dostanou přesně ty informace, které hledají a potřebují.
Být ženou–podnikatelkou je tedy, alespoň v mém případě, velká výhoda.”
Na světě je hezky, když vás hřeje Besky ❤️